fredag 24 maj 2019

DESIGNTEAM HOS SARIS STAMPINGSTUDIO

Wohoo! 😍


Nu hörrni fĂ„r jag Ă€ntligen gĂ„ ut med att jag tillsammans med 3 st andra pyssliga tjejer samt Sari sjĂ€lv ingĂ„r i designteamet för sarisstampingstudio! Det innebĂ€r att vi kommer uppdatera pĂ„ vĂ„ra olika sociala medier samt sarisstampingstudios blogg som du hittar hĂ€r  https://sarisstampingstudio.blogspot.com/





Du kan hitta oss pÄ instagram, youtube samt vÄra bloggar. Jag kommer fortsÀtta lÀgga upp hÀr och pÄ min instagram.

Instagram: sorlosdesign


Jag skulle bli sĂ„ glad om du lĂ€gger till mig och följer mig dĂ€r pĂ„ detta nya Ă€ventyr! 😃

Jag Ă€r sĂ„ exhalterad över det hĂ€r och ska redan i helgen prova pĂ„ lite för mig nya godingar jag fĂ„tt hem under veckan. Följ oss gĂ€rna och gilla samt kommentera om du vill. 😊😍 Vi i teamet heter Sari, Ida, Marie, Maritha samt Sofie.

#designteam #pyssligabrudar

Hoppas vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar