onsdag 22 maj 2019

VEM ÄR JAG? PRESENTATION


Pyssel är min energi i vardagen! Att få gå in i mitt härliga scraprum och hitta energin. Jag heter Ida och är 29 år, fyller 30 år nu i juni. Jag har ett stort intresse för träning, kost, hästar å ridning, pyssel och min familj, mina underbara djur och vänner självklart. Jag älskar att smårenovera och fixa i mitt hus. Mitt mål är att studera när jag blir frisk och fortsätta göra saker som gör mig glad. Just nu får en stor del av mina intressen ligga på hyllan pga att jag är sjuk och har varit i 4 år och då är jag så tacksam att jag kan pyssla. Jag bor med min hund och katt ute i mitt hus. Försöker tänka positivt varje dag och se varje liten motgång som ett sätt att bli bättre eller må bättre efteråt.

Jag har förälskat mig i mix media på sista tiden men gör också olika kortvikningar och kort. Jag har scrappat sen jag var 12 år. Under några år i mitt vuxenliv hade jag en paus och har nu för fem år sedan börjat pyssla åter igen och är så så glad för det! I sommar vill jag ta mig iväg på loppis och inhandla saker så man kan använda sig av återbruk när man pysslar. De är också något jag tycker är viktigt. Hitta små askar, plåtlådor, ramar osv som man kan använda sig av och göra så mycket fint med!

Hoppas ni vill följa mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar